top of page

Final de mobilitate, început de împărtășire

Updated: Jun 19, 2021


Le felicităm pe colegele noastre care au dus la bun sfârșit toate activitățile celei de-a treia mobilități din cadrul proiectului (TRANS)FORMAREA ÎNCEPE CU M.I.N.E. - Mijloace Incluzive pentru Nevoile Elevilor, cofinanțat prin programul Erasmus+ al Uniunii Europene. S-au bucurat atât de aprecierea formatorilor, cât și a celorlalte echipe participante și au petrecut momente de neuitat de-a lungul celor opt zile de curs în Barcelona. Ne vedem la diseminare, când ne vor împărtăși cu entuziasm experiența Erasmus+! Până atunci, am reușit să le smulgem câteva declarații la cald. Iată-le mai jos:


O să încep prin a mulțumi în mod deosebit profesorului coordonator, Adina Popa și tuturor celor care au contribuit la acest proiect minunat Erasmus +. În cei 20 de ani de activitate nu am avut parte de așa o experiență frumoasă și utilă petrecută alături de colegele și formatoarele noastre. Lucrurile noi pe care le-am învățat, locurile noi pe care am pășit și oamenii noi pe care i-am cunoscut ne-au făcut să fim mai optimiști și mai încrezători în forțele proprii. Mulțumim tuturor pentru susținere!

(Gabriela Marișca, prof. înv. primar)


Am participat pentru prima dată la un astfel de proiect. Consider că participarea într-o mobilitate externă de formare profesională prin Erasmus+KA1 ,a reprezentat o bună oportunitate de a învăța lucruri noi, de a obține noi cunoștințe și competențe din domeniul de formare profesională, de a crește motivația pentru învățare și formare. Mulțumesc Programului Erasmus +KA1 pentru șansa de a participa în acest proiect european! Mulțumesc doamnei prof. coordonator de proiect, Popa Adina, doamnelor formatoare și colegelor de la Șc. Gimn. Preutești, cu care am petrecut 8 zile memorabile.

(Valerica Rusu, profesor de limba franceză)


Pentru mine, experiența Erasmus + a însemnat o oportunitate extraordinară de a cunoaște oameni noi și de a descoperi din alte perspective persoane pe care le cunoșteam deja. A însemnat posibilitatea de a participa la un curs dinamic și foarte interesant care a abordat într- o manieră non formală probleme cu care ne confruntăm în fiecare zi în activitatea personală.

(Oana Jeni Mocanu, profesor limba engleză)


A fost prima mea participare într-un proiect Erasmus+ și sunt foarte încântată de această oportunitate, întrucât am avut posibilitatea de a lua parte la un program de formare profesională in domeniul pentru care m-am pregătit, am avut ocazia să vizitez numeroase obiective turistice si culturale din Barcelona care m-au impresionat, am participat la anumite schimburi interculturale, mi-am îmbunătățit competentele de comunicare într-o limbă străină. A fost o experiență pozitivă, care m-a ajutat sa-mi îmbunătățesc cunoștințele și competentele profesionale si personale. A fost un altfel de mod de a învăța, într-o alta țară care mi-a plăcut foarte mult! Sper să mai am această șansă în viitor.

(Liliana Adăscăliței, prof. înv. primar)


O experiență utilă, deosebită, din care am avut multe de învățat. Am remarcat multitudinea de materiale prezentate, diversitatea activităților, am avut posibilitatea să cunosc oameni noi, o cultură diferită de a noastră si tot ce am învățat voi împărtăși cu drag elevilor si colegilor.

(Marcela Turcu, profesor TIC)



10 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page