top of page

Puterea cuvintelor



Andrea Gardner, în cartea sa, Change Your Words, Change Your World, vorbește despre puterea pe care o pot avea cuvintele pentru a ne transforma viața. Acesta a fost punctul de plecare pentru activitățile despre importanța comunicării susținute cu elevii și părinții de către doamna profesoară Valerica Rusu, participantă, în perioada 14 - 20.04.2021, la mobilitatea Erasmus+ de la Barcelona - Boost your creativity and prevent early school leaving. Steps for integration and intercultural education.

Am prezentat acest material părinților și elevilor. Am făcut cu ei peretele FACEBOOK, am făcut împreună un joc de rol și am urmărit două materiale, For the Birds și The Power of Words. Au fost foarte încântați atât de material, cât și de faptul că i-am implicat activ.
Prof. Valerica Rusu, Școala Gimnazială Preutești


Puteți vizualiza mai jos prezentarea PPT și câteva fotografii din timpul activităților cu elevii și cu părinții:



74 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page